Monday 11 March 2019

GET THE LOOK: SIMPLE BATHROOM DETAILS


Source: livingonabudget.dk 
Louise har netop delt denne fine makeover af sit badeværelse ovre på hendes blog, og jeg er så vild med det - lige nu er jeg dog rigtig ked af, at jeg bor til leje, for nøj hvor er den farve bare lækker! MEN man har jo lov til at drømme... Derfor har jeg prøvet at finde nogle af de ting, som Louise har på sit badeværelse, så vi sammen kan komme lidt tættere på drømmen om et lækkert badeværelse.

Jeg ved, at det fine net hvor der er toiletpapir i er fra Flying Tiger, og den grønne maling er fra Beckers i farven 'Salvia 825'. Derudover er rigtig mange af tingene under 100 kr., så det er en budget-venlig makeover, vi er ude i her. Hvad synes du om tingene?


1. HERE | 2. HERE | 3. HERE | 4. HERE | 5. HERE | 6. HERE | 7. HERE | 8. HERE | 9. HERE | 10. HERE 


ENGLISH: Louise has just shared this gorgeous makeover of her bathroom over on her blog, and I am loving it - so right now I am quite sad that I am renting because boy that colour is beautiful! BUT we can all dream... That why I have tried to find some of the things, which Louise has in her bathroom, so we together can get a little closer to that dream about a beautiful bathroom. 

I know that the net with the toilet paper is from Flying Tiger, and the green paint is from Beckers in the colour 'Salvia 825'. Besides a lot of the things are under 100 DKK, so it is a very budget-friendly makeover, we are dealing with here. What do you think of the things? 

No comments:

Post a Comment