Monday 20 July 2020

I CREATED A PICTURE WALL IN MY LIVING ROOM


Sidste år malede jeg min væg grå inde i stuen, og jeg elsker stadig resultatet. Jeg følte dog, at der trængte til at ske noget nyt, og gik derfor på jagt efter plakater. Da jeg ingen plakater havde, og SU'en desværre ikke rækker  så langt, fik jeg skabt mig en skøn billedevæg fra Desenio. Desenio har en masse forskellige plakater, så der er noget for en hver, og de er alle sammen meget budget-venlige. Jeg købte også alle mine rammer fra Desenio, da jeg personligt godt kan lide, at det hele passer sammen.

ENGLISH: Last year I painted a wall grey in my living room, and I'm still loving the result. I was, however, beginning to feel like something new should happen, and I, therefore, started the hunt for posters. As I didn't own any posters at all, I still managed to create a lovely poster wall from Desenio. Desenio has a lot of different types of posters so there is something for everyone, and most of them are very budget-friendly. I also bought all my frames from Desenio, as I personally prefer that everything matches. 

No comments:

Post a Comment