Wednesday 30 January 2019

MY FAVOURITE ONLINE VINTAGE ART AND POSTER SHOPS


Source: Pinterest 
Noget som jeg personligt selv synes, gør en kæmpe forskel i et hjem, så er det unik og anderledes kunst og plakater. Ovenstående billeder viser helt perfekt hvordan min drømme væg ser ud i form af skønne plakater og kunst - er helt forelsket! Derfor ville jeg lige anbefale nogle af mine ynglings steder at kigge efter kunst og plakater. Det foregår som regel på Instagram og her er det især @plakatenaarhus, @vintage_cph og @loppelabyrinten, som jeg gerne vil fremhæve. Det er selvfølgelig lidt dyre at købe limited edition eller vintage plakater, men det giver bare noget helt andet end en standard plakat, som alle kan få fingre i - derfor er det også noget jeg vil begynde at investerer i.

ENGLISH: Something that I personally think does a major difference in a home, is some unique and different art and posters. The above pictures show perfectly how my dream walls look like in the shape of lovely posters and art - I am in love! I would, therefore also, just recommend some of my favourite places to look after art and posters. It happens on Instagram and here it is especially @plakatenaarhus, @vintage_cph, and @loppelabyrinten, which I want to enhance. It is, of course, more expensive to buy limited edition or vintage posters, but it just gives something else than a standard poster that everyone can get their hands on - that is also why I will begin to invest in vintage posters. 

No comments:

Post a Comment