Wednesday 23 January 2019

MY SOMETHING GREEN FINALLY ARRIVED


COUCH, HERE | PILLOW CASE, HERE | RUG, HERE | BENCH/TABLE, HERE  
Min grønne sofa, som jeg har skrevet om tidligere, er endelig ankommet til min lille lejlighed - og jeg elsker den så meget allerede! Den lever i hvert fald op til alle mine forventninger, og så er jeg vild med måden som den bryder rummet på. Jeg vil i hvert fald klart anbefale den, hvis man leder efter en sofa som både er god at sidde i og stadig ser rigtig lækker ud i indretningen.

ENGLISH: My green couch, which I have written about earlier, has finally arrived at my little apartment - and I love it so much already! It lives up to all my expectations, and then I love the way it breaks the room with colour. I will definitely recommend this couch if you look for one that is both good to sit in, and also still looks really nice in the decor of the room. 

No comments:

Post a Comment